دکوراسیون منزل

دیزاین داخلی

دکوراسیون منزل

دیزاین داخلی

چطور رو تختی را ست کنیم؟

ست کردن روتختی ها کار بسیار آسانی است به شرط آن که کمی حوصله به خرج دهید. بعد از چیدمان و یادگیری ست کردن روتختی نتیجه شگفت انگیز آن روی دکوراسیون اتاق خواب را میبینید. چیدمان و ست کردن لایه لایه و اصولی روتختی به چندین مرتبه امتحان کردن و چند ترفند تخصصی احتیاج دارد که بعد از یادگیری می توانید به سلیقه خودتان آن را هر چه زیباتر انجام دهید.

 وقتی در حال خرید روتختی هستید، در جزییات و انتخاب رنگ و این قبیل غرق نشوید. میتوانید از قبل انواع مدل های دلخواه را در سایت های خارجی مثل ایکیا ببینید. موارد مهم تری برای دانستن و در نظر گرفتن برای انتخاب وجود دارد که قبل از هر چیزی باید به آن بپردازید.

اول باید طوری که در نهایت دوست دارید تخت شما به نظر برسد را در نظر بگیرید تا سپس به خرید بروید. استفاده شما از تخت خواب ساده و شیک می تواند با افراد دیگر کاملا متفاوت باشد، پس شاید نوع و رنگ لحاف خاصی در نظر شما باشد.. بهتر است قبل از هر کاری به توقعات و سلیقه ی خود نگاه بیندازید.

 بعد از آن شروع به خرید، ترکیب و ست کردن بنمایید. بعد از اینکه در مورد احتیاج ها و علاقه مندی های خود دست یافتید، حالا زمان آن است که با نقش ها و رنگ های گوناگون سرگرم شویم، مانند وسایلی که برای تزیین استفاده می نمایید. هیچ درست یا غلطی در انتخاب ها و رنگ ها وجود ندارد اما می توان به یک دستورالعمل کلی فکر کرد و بعد شما با توجه به آن ها و سلیقه خود به یک نتیجه ایده آل دست پیدا کنید. 

چه بخواهید یک تخت کاملا سفید داشته باشید یا اینکه آن را با چند لایه ملافه بپوشانید و یا تعادل بین این دو را دوست دارید باید عناصر مختلف را به بهترین نحو با هم ترکیب کنید. راه های زیادی برای چیدمان بالش ها روی تخت وجود دارد، اما اول از خود بپرسید که در هنگام مرتب کردن تخت دوست دارید چند بالش را مرتب کنید. در پایان برای رسیدن به یک اتاق خواب با چیدمان زیبا بهتر است اثاثیه اتاق مثل میز آرایش، کمد، دراور یا در مواردی میز تحریر، کتابخانه، صندلی و نشیمن و آینه را با هم ست کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد