دکوراسیون منزل

دیزاین داخلی

دکوراسیون منزل

دیزاین داخلی

معرفی رنگ های مکمل رنگ کرم در دکوراسیون


 کرمی به عنوان یک رنگ خنثی برای دکوراسیون بسیار ممتاز است و می تواند با رنگ های دیگر به راحتی ترکیب شود. بهترین ترکیب رنگ‌ با کرم را خاکستری، رنگ‌های مکمل و سفید تشکیل میدهند، اگر شما هم میخواهید یک دکوراسیون جذاب و خاص ایجاد کنید؛ می توانید از ترکیب رنگی های زیر در دکوراسیون بهره ببرید:

سفید

ترکیب این سفید و کرم با هم یک طیف رنگی سرد و آرامش بخش را ایجاد می‌کند که امکان اشتباه در پایین است و می‌توانیم در دوره‌های مختلف بدون نگرانی از مد از آن استفاده کنید.

  • مشکی

رنگ مشکی به رنگ کرم شکوه و وقار می‌بخشد. اضافه کردن رنگ مشکی به دکوراسیونی که بیس آن  کرمی است، تعادل می‌بخشد و آن را کمی گرم‌تر می‌کند. شما می‌توانید برای مثال میز تحریر کتابخانه دار خود را به رنگ مشکی انتخاب کرده و آن را در دکوراسیون کرمی جای دهید.

  • سرمه‌ای

ترکیب سورمه ای همراه با کرمی، گزینه ای است که کمتر از سایر رنگ‌ها به آن اشاره شده، اما رنگ سرمه‌ای باوقار و جذابیت به محض ورود به دکوراسیون زیبایی آن را چندین برابر میکند. اگر انتخاب شما این تناژ رنگی جالب است برای جسورانه جلوه دادن آن کافیست از تزئینات طلایی استفاده کنید.

  • نوک مدادی

اگر دوست دارید کمی فضای خانه خود را دراماتیک‌تر نشان دهید توصیه می‌کنیم که به جای رنگ طوسی روشن از نوک مدادی در دکوراسیون خود استفاده کنید. استفاده از این رنگ باعث شده تا فضای شما بسیار مدرن دیده بشود. مانند رنگ مشکی اگر نمیخواهید با رنگ خاکستری فضای خود را تیره کنید می‌توانید از آن برای بخشی از عناصر و یا دکوری‌های استفاده کنید.

  • قهوه‌ای

یکی از کلاسیک‌ترین و رایج‌ترین ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون رنگ کرمی و قهوه‌ای است. این ترکیب بسیار جذاب، زیبا و مادام العمر است به طوری که شما بارها در در طول زمان شاهد تکرار این ترکیب رنگ در دکوراسیون‌ها خواهید بود. یکی از بهترین راه‌ها برای اضافه کردن رنگ قهوه‌ای و شکلاتی به دکوراسیون استفاده از چوب است توصیه می‌کنیم که عناصر مختلف دکوراسیون را برای افزودن رنگ قهوه‌ای از چوب انتخاب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد